aat Sari Boht Aram Sy Guzri | Sad Urdu Shayari | WhatsApp Poetry Status | Shayari Collection


‏تیری چوکھٹ پہ چھوڑ آیا ہوں

میری آنکھیں سنبھال کر رکھنا
میری تباہیوں میں تیرا ہی ہاتھ ہے 
اور میں سب سے کہہ رہا ہوں مقدر خراب ہے
بہت تنگ ہو تیری نوکری سے 
اے زندگی میرا حساب کر دے

کبھی گھنٹوں ہوتی تھی باتیں 
         اب عرصے سے اجنبی ہیں ہم..💔

 یہ رہائی مجھے نہیں منظور

اپنی آنکھوں سے مت نکال مجھے

😔💔🔥


ہزاروں خواہشوں کے بوجھ تلے اگر یہ دل دھڑکتا ہے تو حد کرتا ہے ۔💔
 ہم تمہارے بغیر _____ جینے کی
پہلی کوشش میں مارے جائیں گے

 برائے سُکھ تیرا دیدار چاہتی ہیں فقط
ضعیف خوابوں کی خدمت گزار یہ آنکھیں!!

مریض عشق کا کیا ہے ___جیا جیا نہ جیا 
ہے ایک سانس کا جھگڑا ___ لیا لیا نہ لیا

 💔جن کی مرادیں ادھوری رہ جائیں
ان کی نیندیں پوری نہیں ہوتیں

 واقف غم __ متبسم __ متکلم ___ خاموش
تم نے دیکھی ہیں کہیں ایسی نرالی آنکھیں..؟♡

 وہ جو کہتے تھے کہ مرے گے ساتھ 

آج ساتھ چھوڑ گئے وہ سارے

 اب فقط دیکھتے ہی رہتے ہیں..
ورنہ ہم بھی تو بولتے تھے, کبھی~💔🔥

 اپ بارش کی بات کرتے ہو

لوگ تو انکھون میں دوب جاتے ہے

کسی کے بن ،کسی کی یاد کے بن
جیئے جانے کی ہمت ہے؟ نہیں تو

ہزاروں پھول اسیےتھےجویادرکھےتواچھاتھا  

تم ہی کوہم نےچاہاتھاتم ملتےتواچھاتھا

نہ جانے لوگ ہمیں خوش دیکھ کر کیوں جلتے ہیں

ہماری تو عادت ہے غم میں بھی مسکرانے کی


 دنیا کی رنگینیوں سے سیکھا یہ سبق🥀
انسان بھی عارضی - جذبات بھی عارضی🖤💯

 جدائی گونجتی ہے جسم و جاں میں 
اتنی شدت سے بچھڑا ہے کوئی ۔۔۔

بچھڑا کچھ اس ادا سے کہ رت ہی بدل گئی 

اک شخص سارے شہر کو ویران کر گیا

 ‏ہمیں خُدا سے محبّت نہیں سکھائی گئی

ہَوس جنت کی ، دوزخ کا ڈر اُبھارا گیا 💔🔥

 ہم تو جی بھی نہیں سکے اِک ساتھ
ہم کو تو ایک ساتھ مرنا تھ



 پڑھ لیا اُس کی یاد کا نسخہ
اُس میں شہرت کا کوئی باب نہیں
 خدا نصیب کرے دائمی خوشی ان کو  
عدم وہ لوگ جو ہم کو اداس رکھتے ہیں

 قیمتی ہر شے ہے اپنی جگہ,مگر
اے دوست تجھ سا کوئی کہاں

شبِ ہجراں میں دور کھڑی محسن
نیند ہنستی ھے مجھ پر رات بھر

ہمارے چہرے کے داغوں پہ طنز کرتے ہو
ہمارے پاس بھی ہے آئینہ دکھائیں کیا ؟
🌼💔

❤ایک ویران راستہ سمجھ کر بھول گئے وہ لوگ ،💓

❤❤جو کتہے تھے ______ میری دنیا صرف تم ہو،❤


جس _نظروں سے _نظر__انداز کرتے ہو .... 

انہی نظروں سے _ڈھونڈتے رہ جاؤ گے💔💔

🖤🖤🖤ہم نے روتی ہوئی آنکھوں کو ہنسایا ناصر۔۔۔
اس سے بہتر تو عبادت نہیں ہوتی ہم سے۔۔۔
🖤🖤🖤

ﺗﻌﺰﯾﺖ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺁﺋﯿﮟ ___! ﻧﺎ ،، 
 ﻣﯿﺮﺍ ﺍﻥ سے ﺗﻌﻠﻖ ﻣﺮﮔﯿﺎ ﮨﮯ ...!
 ﺑﮩﺖ #ﺭﻭﮐﺎ ﺗﮭﺎ #ﺩﻝ ﮐﻮ ــــــ #ﻣﺤﺒﺖ ﻧﮧ ﮐﺮﻧﺎ💔🔥
ﺍﺏ #ﺭﻭﺗﺎ ﮨﮯ #ﺭﺍﺗﻮﮞ ﮐﻮ ــــــ #ﮔﮩﻨﮕﺎﺭﻭﮞ ﮐﯽ ﻃﺮﺡ😰😢



*_آپ سے ملنے سے بہت بہتر تھا_*
*_ہم مٹـی میـں مِل گئــــے ہوتــــے_*💔

 دل لگاتا ہوں سو بہانوں سے___!!     

پر یہ تیرے سوا نہیں لگتا____

 مانا سیگریٹ نقصان دہ ہے مگر
تیرے فریب سے زیادہ تو نہیں

 🖤🖤®

 ‏کوئی ناراض ہے کیا ؟
ہاں ___ شاید زندگی !

 شکوے تو بہت تھے_____لیکن

کم ظرفوں کی منہ کیا_____لگنا...!!👍

 وہ مجھے ہر خوشی کے موقع پر یاد آکر اُداس کر دیتا ہے۔ 🔥

 ہوا کچھ نہیں________بس 🍁
وہ چپ ہے____میں اداس ہوں!!

 وہ جو مقام ہے تیرا مری کہانی میں 

اسی مقام پہ میں تیرے تذکرے میں رہوں

زندگی سے تھوڑی وفا کیجئے۔۔🔥
جو نہیں ملتا اسے دفع کیجئے۔۔✌️

جب محبّت اور نفرت ایک ہی شخص سے ہو جائے 💔
تو اسے بھولنا بہت مشکل ہو جاتا ہے 🔥💯

 .‏کیسے ھو جاتے ھیں لوگ
کبھی اِسکے ، کبھی اُسکے 🍁

 #ہمارے ساتھ چلنے میں احتیاط کیجئے 

#ہم زندگی اکثر داؤ پہ لگا دیتے ہیں ,💔.

 *ہر چیز دستیاب تھی دُنیا جہان کی*

*لیکن تیری کمی کا ازالہ نہ ہو سکا*


 وہ جس کی سانس پہ تحریر تھی حیات میری 🙂

اُسی کا حُکم ہے _____ اب رابطہ نہیں کرناi.🔥🍂

آپ نفرت سے دیکھ لیتے ہیں💔

آپ کی یہ بھی-- مہربانی ہے🙏

‏ﺯﺭﺍ ﺳﯽ ﺑﺎﺕ ﻫﻮﺗﯽ ﻫﮯ...ﺗﻮ تنہا ﭼﮭﻮﮌ ﺟﺎﺗﮯ ﻫﯿﮟ..!!💔

ﻣﺤﺒﺖ ﮐﺮ ﮐﮯ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﺳﮯ....ﺳﻨﺒﮭﺎﻟﯽ ﮐﯿﻮﮞ ﻧﮩﯿﮟ ﺟﺎﺗﯽ..!!💔

*💔بہانہ کیوں تلاش کرتے ہو مصروف ہونے کا💔*                     
*💔بس اتنا کہدیا کرو کہ اب دل میں جگہ نہیں💔*

/😘.   نشہ کیا ہوتا ہے___ تجھے کیا پتا 

         صاحب!💔

       😘کبھی یار کے لبوں پہ لب رکھ کے تو دیکھ... !!💔

‏لوگ پوچھتے ہیں, تم کچھ بدل سے گئے ہو,,,

بتاو ٹُوٹے ہوئے پتے اَب رنگ بھی نہ بدلیں..... 🔥 💔

 ملاوٹ ھے تیرے عشق میں عطر اور شراب کی💔💔

کبھی مہک جاتا ھوں کبھی بہک جاتا ھوں💔💔

 بادباں ناز سے لہرا کے چلی باد مراد 

کارواں عید منا قافلہ سالار آیا

احسان یہ رہا تہمت لگانے والوں کا مجھ پر💔

اُٹھتی اُنگلیوں نے مجھے مشہور کردیا🔥✌

*تھوڑی محبت تو اسے_______بھی ہوگی مجھ سے*

*اتنا وقت صرف دل توڑنے کیلئے کون برباد کرتا ہے...*

 کافر ہوےء تھےجسکی محبت کے پیچھے ہم....
                   اقبال
سنا ہے وہ کسی اور کے عشق میں مسلمان ہو گے____!!💔💔

 ﻣﯿﺮﮮ ﮐﻤﺮﮮ ﻣﯿﮟ ﺗﺮﺗﯿﺐ ﺳﮯ ﺭﮐﮭﮯ ﮨﻮئے ہیں صاحب

ﭘﮭﻮﻝ ، ﻭﻋﺪﮮ ، ﺩﻻﺳﮯ ، میری ﺟﻮﺍﻧﯽ ﺍﻭﺭ تیری یادیں..!!!💔💔

 ﻣﯿﺮﮮ ﮐﻤﺮﮮ ﻣﯿﮟ ﺗﺮﺗﯿﺐ ﺳﮯ ﺭﮐﮭﮯ ﮨﻮئے ہیں صاحب

ﭘﮭﻮﻝ ، ﻭﻋﺪﮮ ، ﺩﻻﺳﮯ ، میری ﺟﻮﺍﻧﯽ ﺍﻭﺭ تیری یادیں..!!!💔💔

 میرا چہرا میرے غموں کی ترجمانی کیسے کرے ... 
                      👉💔💔👈
بچھڑنے والے کے آخری الفاظ۔۔تھے مسکراتے رہنا...

چاہنے والوں کو ملتے نہیں چاہنے والے.......💔!!

ہم نے ہر دغاباز کی بانہوں میں صنم دیکھے ہیں.....💔!!

کبھی ھم سے بھی دو پل کی ملاقات کر لیا کرو💔

کیا پتا آج ھم ترس رھے ھیں کل تم ڈھونڈتے رہ جاؤ 💔

تم بناؤ کسی تصویر میں کوئی راستہ
میں بناتا ہوں کہیں دور سے آتا ہوا میں

 تم چیخ کے اپنے کانوں پہ ہاتھ رکھ دو گے 
میرے ساتھ ایسا حادثہ پیش آئے گا__!

تیرے احساس میں ڈوبوں تو مہک جائے دماغ
تجھ کو سوچوں تو مرے جسم میں خوشبو آئے

 نہ جانے کیوں آج دل کرتا ہے 
 لگاوں خود کو خود کے گلے ،،
سسکیاں لے لے روتا رہوں رات بھر

اس بار وہ تلخی ہے،کہ روٹھے بھی نہیں ہم
اب کے وہ لڑائی ہے، کہ جھگڑا نہ کریں گے

#تمہیں خوش کرنے کیلیے۔۔
اکثر خود کو #رلایا ہے میں نے۔

 ﺗﮍﭘﺘﺎ ھﮯ , ﺳﺴﮑﺘﺎ ھﮯ , ﺗﺮﺳﺘﺎ ھﮯ ﻣﮕﺮ ﻣﺤﺴﻦؔ
ﺍُﺳﮯﮐﮩﮧ ﺩﻭ..ﮐﺴﯽ ﮐﮯ ﮨﺠﺮ ﻣﯿﮟ ﻣﺮﺗﺎ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﻮﺋﯽ۔۔

اپنے ناخن بڑھا لیجیئے ۔۔۔
میرے بعد اپنے آپ کو نوچینگی آپ

فلاں سے تھی غزل بہتر فلاں کی..
فلاں کے زخم اچھے تھےفلاں سے..
مرشد🔥

بہت بھیڑ تھی آپ کے دل میں 
خود نہ نکلتے تو نکال دیے جاتے

وہ اور لوگ تھے جن کو ملا توں
ہم کو تو بس قطاروں میں رکھا گیا

🖤🔥

شِکنجے ٹُوٹ گئے ، زَخم بدحواس ہُوئے🔥

سِتم کی حد ھے کہ اِہلِ سِتم اُداس ہُوئے💔

 وہ لوگ اکثر بدل جاتے ہیں💔۔۔۔؟؟؟

جنہیں حد سے زیادہ وقت اور عزت دی جاۓ💔۔۔۔؟؟؟

بد گمانی بڑھا کر تم نے یہ کیا کر دیا 
 خود بھی تنہا ہو گئے مجھ کو بھی تنہا کر دیا

 بے وفائی پہ تیری جی ہے فدا 

قہر ہوتا جو باوفا ہوتا 

*ظلم کرتی ہیں تیری یادیں مجھ پر قسم سے*💔

*سوجاؤ تو ُاٹھا دیتی ہیں جاگ جاؤ تو ُرولا دیتی ہیں*💔

آنکھ لٹکی ہوئی ہے سُولی پر ...😭

جب سے تُو نے کہا تھا آیا مَیں...💔


 ‏💔 ٹوٹ کر چاہنا اور_____ پھر ٹوٹ جانا! 

بات چھوٹی ہے مگر جان نکل جاتی ہے 😢💔

ہوتی نہیں قبول دعا ترکِ عشق کی
دل چاہتا نہ ہو تو زباں میں اثر کہاں

 زندگی بھی آئینے کی طرح ہوتی ہے😊
وہ تبھی مسکراتی ہے جب اپ مسکراتے ہیں😍

میں نے بہت جگہ یہ سوچ کر صبر کیا ہے،
ہوتا ہے ____، چلتا ہے ____، دنیا ہے.😌💔
 ہم نے چہرے پے مسکراہٹ لا کے
آئینوں کو ہمیشہ گمراہ رکھا ہے 🔥

 اِس دل میں کِس کِس کو _______ جگہ دیں مرشد💔🔥

غم رکھیں،دم رکھیں، فریاد رکھیں، یا اس کی یاد رکھیں 😢

 ‏"مجھے معلوم تھا محسن ،وہ میرا ہو نہیں سکتا...... 🔥
مگر دیکھو ،مجھے پھر بھی محبت ہو گئی اس سے ....💔

 سب بدل گے 🤐
اب تو اپنا بھی فرض بنتا ہے💔

 اِس دل میں کِس کِس کو _______ جگہ دیں مرشد💔🔥

غم رکھیں،دم رکھیں، فریاد رکھیں، یا اس کی یاد رکھیں 😢

 ہم کیوں کسی کا سوگ منائیں ✌
جو جاتا ہے بھاڑ میں جائے💔🔥

 ‏چاہنا غلط نہیں __❤
چاہ کے چھوڑ دینا غلط ہے🌚
💯👉💯

عشق قلندروں کا رقص ہے__!
یہ لاڈلوں کے بس کی بات نہیں__!

 مزاج میں تھوڑی سختی لازمی ہے ...
لوگ پی جاتے سمندر ،اگر کھارا نا ہوتا .....!!

حسرت ہی رہی کوئی مذہب بھی پڑھاتا
جس نے بھی پڑھایا مسلک ہی پڑھایا

ﺁﭖ ﺁﺋﮯ ﮨﯿﮟ ﺣﺎﻝ ﭘﻮﭼﮭﺎ ﮨﮯ۔۔۔!!
ﮨﻢ ﻧﮯ ﺍﯾﺴﮯ ﺑﮭﯽ ﺧﻮﺍﺏ ﺩﯾﮑﮭﮯ ﮨﯿﮟ

 گُماں تم کو رستہ کٹ رہا ہے
یقین مجھ کو کہ منزل کھو رہے ہو

 ذرا سی رنجش پر لوگ چھوڑ دیتے ہیں دامن
عمر بیت جا تی ہے دل کے رشتے بنانے میں۔

شا ید میں اسے بھول ہی جا تا مگر
یا د آ نے کے وہ سا رے ہنر رکھتا ہے۔

تیرا لہجہ بتا گیا ۔۔۔۔۔ مجھ کو
تیرے دل میں عارضی تھا میں 

تم سے خاک الجھے گا 
       جناب
حالات سے الجھا ہوا شخص

ہنس تو رہے ہیں دنیا کہ روبرو لیکن

اک اداسی ہے جو حلق تک بھری ہوئ ہے

اک وہ وقت کہ _________تشنہ لبی کا شکوہ تھا۔ 
آج قبضے میں سمندر ہے _______مگر پیاس نہیں ۔
💔

تو کیا جانے اک کھڑوس سا گنہگار لڑکا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

تیرے حجاب پہ دل ہار بیٹھا ہے۔۔۔۔۔۔

سجدوں سے تعلق بنائے رکھو...!!!🖤
🙏🏻
جوانی بار بار نہیں ملتی.......!!!🤍

*💔مجھے اُمید ھے کہ تم لوٹ کہ ضرور آو گے💔*

*💔چاھے وہ دن میری موت کہ کیوں نا ھو💔*

 ڈھیر باتیں ہیں ڈھیر شکوے ہیں💔

خود سے کرتا ہوں خود سے لڑتا ہوں....💔💔

 ڈھیر باتیں ہیں ڈھیر شکوے ہیں💔

خود سے کرتا ہوں خود سے لڑتا ہوں....💔💔

 ڈھیر باتیں ہیں ڈھیر شکوے ہیں💔

خود سے کرتا ہوں خود سے لڑتا ہوں....💔💔

ابھی تو اور بھی مطلب تھے مجھ میں

بیوقوف، تم ایک ہی نکال کر چل دیئـے..💔🥀

رضائے یار پہ ___ خواہش کو وارنے والے ۔۔۔۔۔۔۔۔
عجب سخی ہیں محبت میں ہارنے والے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔

💔ترسو گے تم بھی ایک دن یہ سوچ کر۔۔💔
💔
 💔 وہ اپنا بھی نہ تھا اور احساس بھی اپنوں سے زیادہ کرتا تھا۔۔۔!💔

❤تم ناراض ناراض سے لگتے ہو کوئی ترکیب بتاؤ منانے کی !!💔

💔ہم زندگی امانت رکھ دیں گے تم قیمت بتاؤ مسکرانے کی 💕

*اور کیا چائیے تمہے میری محبّت کا ثبوت* 

*مجھے تو تمہارے نام کے لوگ بھی اچھے لگتے ہے*

 ہم کو مہلت ہی نہ ملی ورنہ۔

زہر کا ذاٸقہ بتاتے ہم ۔💔💔

❣جو قبول کبھی نہ ہو سکی 💔

💔میری زندگی💔 کی وہ🙏 دعا ہو 💝تم

 *تم نے کب دیکھے وہ لمحے جو گزرتے ہی نہیں*

*درد کی رات کسے کہتے ہیں تم کیا جانو*

سمجھتا ہی نہیں وہ شخص الفاظ کی گہرائی😴
💔💔
میں نے ہر وہ لفظ کہہ دیا جس میں محبت تھی🔥🔥


 ‏سارے غم مجھے ہی سونپ گیا !!
اسے مجھ پر اعتبار بہت تھا ____ 🔥

💯〽

 سانحہ ہے کہ عید پر اکثر
جن کو ملنا ہو وہ نہیں ملتے 🖤🥀"

تین ہی تو مسئلے ہیں میرے

آپ سے عشق، شاعری، اور چائے🔥

حال یہ ہے کہ بس رویا جائے__🖤💯
ملال یہ ہے کہ آخر کس کے لیے__💔 🥀

🥀🖤

میں نے صدیوں گزارنا ہے تمہیں....❤️

تم میرا آخری زمانہ ہو.... 🔥🔥

 اب فقط دیکھتے ہی رہتے ہیں..
ورنہ ہم بھی تو بولتے تھے, کبھی~💔🔥

سب لکیروں نے پھیر لی آنکھیں 

ہو گیا ہاتھ میرے ہاتھ کے ساتھ !!

 محبت میں اجڑے لوگ-یقین کیجیے🔥

کم سوتے ہیں زیادہ روتے ہیں...💔💔💔

 ہمارے بعد تمہیں ہجر کاٹ کھائے گا
                    فیروز
  ہمارے بعد انا کو سنبھال کر رکھنا....!!!