تیری ناراضگی واجب ہے میں بھی خود سے خوش نہای ہوں آج کل



کر رہا تھا غم جہاں کا 💔💔حساب آج تم یاد بے حساب آئے



یونہی تو نہں ہوتی بِھیڑ جنازوں مںش ہر شخص اچھا ہے چلے جانے کے بعد


ہمیشہ ساتھ رہنے کے بات کرتا تھا،🥺🥺 وہ جس کو خبر نہیں اب میری!




برباد بستوں میں کسے ڈھونڈتے ہو تم اجڑے ہوۓ لوگوں کے ٹھکانے نہں ہوتے



شام ہوتے ہی چراغ کو بُھجا دیتا ہوں دل ہی😔😔 کافی ہے تیری یاد میں جلنے کے لیے



زخمِ اشک کی تاب نا لا سکے ہم ہم نے جاں گنوا دی جنگِ محبت میں




کہاں سے لاؤں ہر روز اک نیا دل توڑنے والوں نے تو تماشہ بنا رکھا ہے



بڑی سوچیں میرے چہرے پہ چپکی رہ گئیں میں جواں🥺🥺 عمری میں ہی صدیوں پرانا ہو گیا



محبت مکمل ملنے کا نہیں😞😞 محبت مکمل ہونے کا نام ہے



اب نکلے گا تیری آنکھوں سے جنازہ میرا، 😔😔 لوگ تیرے آنسووں میں میری میت دیکھیں گے!




ایک عجیب سی کیفیت ہے میری تم بن رہ بھی لیتا ہوں اور رہا بھی نہیں جاتا



مجھے کہا گیا تھا محنت کرنا افسوس! 🥺🥺میں نے نکتہ گِرا کر محبت کر لی۔




اور تو کچھ نہیں کیا میں نے، بس اپنی حالت تباہ کر لی ہے!



زندگی کسی نہ کسی💔💔 مقام پہ ہر کسی کیلئے تلخ ہوتی ہے



میری تصویر بناؤ تو سب رنگ بھرنا محبت کے مگر جب آنکھیں بناؤ تو آنسو رواں رکھنا



وقت نے بتا دیا لوگوں کا معیار، ورنہ، ہم بھی😔😔 وہ تھے جو سب کو اپنا کہتے تھے!



تو نے دیکھا ہی نہیں کبھی ساتھ مرے چل کے میں ہوں تنہائی کا بھی ساتھ نبھانے والا



اتنی اُمید مجھے بھی نہیں تھی🥺🥺، جتنے وہ یاد آنے لگے ہیں!



ایک زمانے میں تیری نیند کی راحت ہم تھے



کبھی سوچتا ہوں کہ مجھے سوچتى ہوگی وه پھر😞😞 سوچتا ہوں کہ یہ کیا سوچتا ہوں میں




کہاں کہاں سے مٹاؤ گے یادیں میری😔😔 ہم تو تجھے ہر موڑ پہ یاد آئیں گے



محبت کا تو پتہ نہیں مگر😔😔 انسان نفرت دل سے کرتا ہے



تنہائیاں تھیں- رات تھی- تیرا خیال تھا شور ایسا 🥺🥺تھا کے آنکھ لگانا محال تھا



وہم سا لاحق ہے😥😥 وہ بھی مجھ بن اداس ہوگا



تو بھی نہ ملا تو میں کیا منہ دکھاؤں گا؟ ان رشتوں کو جن کو🥺🥺 میں نے تیرے لیے چھوڑدیا



مجھ میں آج بھی وہ چھوٹا سا بچہ زندہ ہے جو اکثر 😔😔روتے روتے سوجایا کرتا تھا



جانے والوں کو راستہ دیجئے🙄🙄 واسطہ نہیں



اداس تو ہوتی ہے پر روتی نہیں ہے.. وہ موم کی گڑیا 💔💔اب پتھر دل ہوگئی ہے



شدت غم سے سلگ اٹھتی ہے جب رات لوگ😥😥 اس وقفہ ماتم کو سحر کہتے ہیں



ہجرت بوہت مجبور ہو کر کی جاتی ہے! چاہے گھر سے😔😔 کی جائے یا کسی کے دل سے



رشتوں میں اداکاری نہیں بلکہ وفاداری والے😥😥 معاملے رکھیں



ہم نے ہنس ہنس کے تری بزم میں اے زندگی کتنی آہوں کو چھپایا ہے🙄🙄 تجھے کیا معلوم



محبت نہیں🥺🥺 اداکاری کی تم نے



منزلیں تیرے علاوہ بھی ہیں لیکن زندگی اور کسی💔💔 راہ پہ چلنا ہی نہیں چاہتی



کھوکھلا کر گئی ہیں اندر سے😥😥 اذیتیں تیرے عشق کی جاناں



میری عزت پہ بات آئی😫😫 تو میں محبت بھی مار ڈالوں گی!!



چھوڑ دو مجھے تنہائی 😔😔میں رابطے اب عذاب لگتے ہیں



لوگ بدوعا سے ڈرتے🥺🥺 ہیں مگر اپنے اعمال سے نہیں


وہ پوچھے سبب اداسی کا💔💔 میں اداس رہنا چھوڑ دوں




عام لوگوں پر کھل نہیں سکتی😫😫 خاص لوگوں کا دائرہ ہوں میں



جو دعا سے نکل گیا ہو اسے🙄🙄 بدوعا میں کیا رکھنا



بری کافر طبیعت ہے😥😥 اذیت ہی اذیت ہے



اب میں نہیں😔😔 چاہتا کوئی مجھے چاہے



یقین کیجئیے🥺🥺 صاحب یقین نے ہی مارا ہے



وہ بہت مختصر رہا مجھ میں😔😔 آنکھ کھلنے سے، بند ہونے تک



ترسا تھا جس وجود کی قربت کو عمر بھر وہ مل گیا تو اور بھی تنہائی بڑھ گئی


جو گزاری نہ جا سکی ہم سے😞 ہم نے وہ زندگی گزاری ہے



نصیحتیں ہمیں کرتے ہیں ترِ الفت کی 😞 یہ خیر خواہ ہمارے کہاں سے آ نکلے؟



ہم تو ایک سانولی سی صورت ہیں☹️☹️ آپ مر جائیے کسی ماہ جبین پر



اک طرف تیرا اسرار کہ کھولوں آنکھیں 😢😢 اک طرف موت کی تھپکی کہ اب سونا ہے



ایک جیسے لگ رہے ہیں اب سبھی چہرے مجھے ہوش کی یہ انتہا ہے😢😢 یا بہت نشے میں ہوں میں 



گلے لگا کے مجھے پوچھ، مسئلہ کیا ہے میں در رہا ہوں تجھے حالِ دل سنانے میں 


🔥کسی کے ساتھ غلط کر کے اپنی باری کا انتظار ضرور کرنا 


کیا کمال کی بات کرتے ہو سب کو پسند آ جاؤں🔥🔥؟ پیاسا تھوڑا ہی ہوں 


ہم ناراض سمجھتے رہے 😔😔وہ تنگ تھے ہم سے 



اسے کہنا ہم ازل سے اکیلے رہتے ہیں🥺 تم نے چھوڑ کر کوئی احسان نہیں کیا



اس کے لہجے کی تلخیاں دیکھ🥺🥺 کر اس سے رابطے کم کر لیے میں نے


چھوڑ دیا ہے انتظار کرنا ہمیشہ کے لیے 😟😟اگر راتیں گزر سکتی ہیں تو زندگی کیوں نہیں                                                    



تا عمر نبھانا تھا ساتھ اس کا مگر 😭😭اسے راس ہی نہیں آئی محبت میری                        




تم سے ہم راستہ بدل کر ☹️ 😣بھی تیرے جانب ہی چلتے رہے                        



انجام نے دکھ دیا ہے😒 😞 یادیں تو بہت پیاری تھیں                                                    



دھوکا کوئی ایک دیتا ہے 😩😩بھروسا سب سے اٹھ جاتا ہے                        



طنز کرنا ہے مجھ ہی پہ آئیے کیجئے😣 😖😣 سب ہی کر رہے ہی آپ بھی کیجئے                           



تنہائیوں کو سونپ کے تاریکیوں کا زہر😔😔 راتوں کو بھاگ آئے ہم اپنے مکان سے                                                               



اب تو کچھ بھی یاد نہیں ہے☹️☹️ ہم نے تم کو چاہوں گا                                                          



یہ شکر ہے کہ میرے پاس تیرا غم تو رہا😥😥 وگرنہ زندگی بھر کو رُلا دیا ہوتا                                                                                  



خود خوشی کرنے میں بھی ناکام رہ جاتے ہیں ہم😰😰کون امرت گُھول دیتا ہے ہمارے زہر میں                                                          



موت کے درندے میں اِک کشش تو ہے ثروت😨😨 لوگ کچھ بھی کہتے ہوں خُودکشی کے بارے میں                                                       



اس جدائی میں تم اندر سے بکھر جاؤ گے 😦😦کسی معذور کو دیکھو گے تو یاد آؤں گا                                                                                                                                         



اس کی چاہت وہ کربلا ہے😢😢😢 جہاں میری ہر آرزو شہید ہوتی ہے                                                   



اگر وہ بچھڑ کر جی سکتے ہیں😧😧 تو مریں گے ہم بھی نہیں                        



لوگ بہت سے پیارے ہیں مجھ کو😦😦 مگر وہ سب سے پیارا ہے اسے کہنا                        



کچھ بھی خاص نہیں مجھ میں😩😩 ہاں میں عام سے بھی عام ہوں                        



آنکھیں ہماری دیکھ کے وہ شخص ہمیں شرابی کہہ گیا😫😫 اس نادان کو کیا خبر ہم سوتے نہیں کسی کی یاد میں رات بھر                        



بڑی سوچیں میرے چہرے پہ چپکی رہ گئیں😖😖 میں جواں عمری میں ہی صدیوں پرانا ہو گیا                           



ایک عجیب سی کیفیت ہے میری تم بن😕😕😕 رہ بھی لیتا ہوں اور رہا بھی نہیں جاتا                                                               



میری تصویر بناؤ تو سب رنگ بھرنا محبت کے😠😠😠 مگر جب آنکھیں بناؤ تو آنسو رواں رکھنا                                                              



بہت دور ہے میری بستی سے تیری بستی کا کنارا😟😟😟 پھر بھی ہم ہوا کے ہر جھونکے سے تیرا حال پوچھتے ہیں                                                                                  



کبھی سوچتا ہوں کہ مجھے سوچتى ہوگی وه پھر سوچتا ہوں😞😞 کہ یہ کیا سوچتا ہوں میں                                                             



کسی کے کچھ نہیں ہیں ہم مگر پھر بھی نجانے کیوں ہمیں😢😢 یہ وہم رہتا ہے کے کوئی منتظر ہوگا                                                       



کہاں کہاں سے مٹاؤ گے یادیں میری ہم تو تجھے ہر موڑ پہ یاد آئیں 😢😢😢گے                                                                                                                                             



  مجھ سے پہلے بھی تھا کوئی اس کا وہ میرے بعد بھی کسی اور کا ہے                                                   



 کون کہتا ہے یہ سویرا ہے دل کے گھر میں بڑا اندھیرا ہے                   



     مت پوچھو وجہ بس تم پسند ہو بے وجہ                        



  کہا تھا نہ کہ تم بھول جاؤ گے مجھے اور میری اس بات پر اکثر لڑا کرتے تھے تم                        



جدائی پر ہی قائم ہے نظام زندگی بھی پچھڑ جاتا ہے ساحل سے گلے مل کے پانی بھی                        



بچھڑ کے مجھ سے وہ اب ہر کسی سے پوچھے گا سنو: وہ شخص تھا جو میرا کہیں ملا ہے تمہیں                        



لوگ تو شامل تھے اور بھی لیکن دل تیری کوششوں سے ٹوٹا ہے                                                             



تو مجھے عشق کے اصول نہ سمجھا ممکن ہے کہ ہم سا دیوانہ تمھیں پھر کہیں نہ ملے                                                           



کچھ اس طرح میرے دل کی دنیا ہی اجڑی ہے فراز اس نے اپنا بنا کر اپنا کہنا ہی چھوڈ دیا                                                                                



دعا کرو جو جسے چاہتا ہے اسے مل جاۓ بہت درد دیتی ادھوری محبت                                                           



آئی ہے عجب بے دلی کچھ روز سے مجھ میں میں چاہنے والوں کو بھی دھکتا رہا ہوں                                                        



کر کے وعدہ مکر گیا تو آخر تو بھی دل سے اتر گیا آخر